Офіційний представник BG Products, Inc в Україні   Придбати продукцію можна на сайті:  http://lubershop.com.ua
(036) 245 34 55, (063) 206 91 78

Чистка індукційної системи бензинового двигуна

    Легені Вашого автомобіля знаходяться у впускній системі повітря – це впускний колектор разом з повітряним фільтром. З часом ця система забруднюється маслянистими відкладеннями з системи рециркуляції відпрацьованих газів і системи вентиляції картера. Ці забруднення обмежують доступ повітря достатнього для ефективного згорання палива. Щоб згоріла 1 л бензину двигуну потрібно 9000л повітря. А через забруднену систему проходить всього 7000л – ваше авто задихається. Надмірна витрата палива та знижена потужність – ось наслідок не повного і не ефективного згоряння пального. Відновити це можливо – це Сервіс Системи Впуску Повітря/Палива від BG.

 



Пацієнт - Chevrolet Lanos 2007р

Двигун - 1,5 інжектор

Пробіг - 160 тис/км

Скарги: не рівномірні холості оберти, зависання підвищених обертів, загальмована реакція двигуна на натиск акселератора і підвищена витрата пального.


Детальний огляд виявив надмірно забруднений сажою а також липкими смолами та лаками дросельну заслонку та впускний колектор. Що 


Перед початком сервісу ми залили BG 44Fuel System Cleaner , для м’якого і надійного очищення паливної системи, клапанів, поршневої групи та лямда датчика. Оскільки в процесі очистки впускного тракту відкладення будуть потрапляти в камеру згорання.


Наступний крок заправляємо  установку BG 9290 - 200 очисником повітряного тракту BG 206 Air Intake System Clean


Закріплюємо установку під капотом 


Зкріплюємо форсунку.


Центруємо форсунку по центру дросельної заслонки.


Запускаємо двигун та установку. Під час чистки впускного колектору буде ідти білий вихлоп. Наші відкладення летять в трубу!


Після 15 хв роботи можемо порівняти результат. Пацієнту було рекомендовано повторити даний сервіс під час наступної заміни мастила. Оскільки впускний колектор був в дуже забрудненому стані і ніколи даний сервіс не проводився.


Даний сервіс необхідний для автомобілів з дизельним двигуном


 

Даний шлак, який ви бачите починає утворюватися на стінка впускного колектора з перших хвилин старту двигуна. Нажаль це невідворотній процес у роботі двигуна. Шлак на стінках  не тільки душить ваше авто, а ще й з часом попадає під клапана, що заважає герметично закриватись клапану і погіршує роботу двигуна. Підвищується витрата пального, зменшується потужність двигуна і з’являється можливість прогару клапана.

    

Впускний колектор Land-Rover. 70 тис км пробігу. 

Обслуговування датчика MAF


Що таке датчик MAF?

 

  MAF – це датчик масового потоку повітря, електронний прилад на впускному колекторі, як правило встановлений одразу після повітряного фільтра. Його завдання точно вимірювати масу повітря, що проходить через колектор. Одиниці виміру г/сек. MAF зчитує дані та відправляє їх на комп’ютер, який вираховує необхідну кількість палива, яку потрібно впорснути в камеру згорання для найкращого згорання. Представлений в кінці 60-х – це один із найбільш важливих датчиків що потребує двигун для   правильної роботи.

Чому ви повинні його очищувати?

З часом різний бруд , вуглець, пари мастила, тощо накопичується на чутливому елементі  MAF, що заважає йому правильно зчитувати інформацію. Отже , комп’ютер автомобіля отримує не точну інформацію і видає  надлишкову порцію пального, викликаючи різні перебої в роботі двигуна. Використовуючи правильний очисник MAF – це BG 4073, ви відновлюєте правильне співвідношення паливо/повітряної суміші і уникаєте інших не бажаних проблем пов’язаних з роботою каталізаторів, сажових фільтрів, клапанів рециркуляції  EGR, тощо.

Ознаки забрудненого MAF

Не стійкі холості оберти, висока витрата палива, сповільнена реакція на газ, провали, загорання Check Engine, втрата потужності, димність, зависання високих оборотів і повільне їх зниження – це основні, бувають і інші. 

 

Чого очікувати після чистки?

-         Відновлення потужності

-         Покращеної динаміки

-         Кращого прискорення

-         Більш плавного перемикання АКП

-         Зменшення димності

-         Помітного зниження витрати пального

-         Більш стійкої роботи двигуна

 

     Який би MAF у вас не був встановлений Pierburg, Siemens, Hitachi, Denso чи Bosch – всі вони містять      платину на чутливих елементах і вимагають для очистки тільки спеціальні очисники – такі як BG          4073 MASS AIR SENSOR CLEANER. Всі інші можуть вивести їх з ладу – будьте обережні!

 

Порядок очистки:

1. Від’єднайте MAF від вилки

2. Відкрутіть MAF з допомогою відповідної викрутки

3. Націльтеся на відкритий до повітря (чутливий елемент)  

4. Серією з 10-15 переривчастих натискань очистіть MAF

5. Дайте висохнути 10-15 хв

6. Встановіть у зворотному порядку

 

УВАГА!!! Не використовувати на авто оснащених Karman-Vortex airflowsensor, такі як : Toyota Supra Turbo S, Mitsubishi, більшість Lexus-ів.



Чистка клапана EGR



    З часом деталі системи EGR навіть у справному двигуні покриваються нагаром . Більше схильні до цього явища дизеля, через те, що в їх « вихлопі » міститься сажа. Часті поїздки на короткі відстані прискорюють процес забруднення . А в несправному двигуні він посилюється багаторазово . Причинами можуть бути застосування неякісного палива , порушення в роботі системи живлення , загальний знос двигуна , підвищений вміст мастила у впускному тракті. Надлишок мастила з'являється при несправності системи вентиляції картера , зношених маслоз'ємних ковпачках або напрямних клапанів , несправності турбокомпресора ( знос підшипників , забита мастилозливного магістраль) , завищеному рівні масла або застосуванні мастила , невідповідного двигуну .
   Від відкладень нагару в першу чергу страждає клапан EGR . Нагар заважає клапану щільно закриватися , порушує рухливість штока. Зрештою клапан в якомусь положенні заклинює , що призводить до порушень в роботі двигуна. Виявляються ці порушення по-різному , залежно від того , в якому положенні «завис» клапан. Крім того, наслідки заклинювання клапана різняться залежно від типу двигуна і особливостей конструкції самої системи EGR . Найчастіше несправності системи EGR призводять до нерівномірного холостому ходу (плавання оборотів , занижені або завищені обороти) і двигун часто глохне. Також можуть спостерігатися ривки і хлопки в глушнику при розгоні і смикання і хлопки на впуску при скиданні обертів , падіння потужності , утруднений запуск . На бензинових моторах з'являється детонація і пропуски займання , а робота дизелів стає «жорсткою» . На турбодизельних моторах незакритий клапан EGR знижує продуктивність турбіни. На деяких автомобілях блок керування при порушеннях в роботі системи EGR переводить двигун в аварійний режим .


 

Перед початком сервісу ми залили BG 44Fuel System Cleaner , для м’якого і надійного очищення паливної системи, клапанів, поршневої групи та лямда датчика. Оскільки в процесі очистки відкладення будуть потрапляти в камеру згорання.


Відєднуєм EGR клапан від коллектора. 




Приєднуємо установку BG 9290-200 до коллектора.


Заповнюємо установку очисником впускної системи BG 211 Induction System Cleaner. Професійний    засіб   використовується для  очищення   впускних    портів   і   впускних    клапанів    від    твердих   запечених    вуглецевих    утворень,  камери   згорання ,  каналів  системи EGR, інжекторів. 


Запускаємо двигун, даємо попрацювати на холостих обертах 15 хв , потім піднімаємо оберти до 2 тис. на протязі 2-4 хв.


Тим часом поки установка чистить, ми аерозольним очисником BG 406 очистимо EGR клапан.


За 20 хв ми отримали чудовий результат, без величезних затрат часу та фізичної роботи. 

Історія одного Mitsubishi Pajero Sport (K90) 2.5 TD



Автомобіль Mitsubishi Pajero Sport був придбаний у 2013 році. У листопаді 2014 року власник звернувся до офіційного сервісу Mitsubishi по гарантії зі скаргою на не задовілну роботу двигуна. Після діагностики та вскриття двигуна була виявленна данна поломка.

 На момент вскриття мотору пробіг складав 40 тис. км.

 

 

 

 

 

 


 

  Причиною пропалу поршня стала  форсунка, яка заклинила та  почала  лити та  працювала, як різак. 

 

 

 

 

 

 

Причина клину паливної форсунки була признана незадовільна якість диз палива, а тому даний випадок не є гарантійним і  дорогий ремонт відносно нового авто ліг на гаманець клієнта. 

 У квітні 2015 року той же самий власник на тому ж самому  автомобілі з пробігом 70 тис км. звертається  до сервісу зі схожою проблемою. Детальна діагностика виявила знову ж ту саму проблему, але вже в другому циліндрі. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальний огляд  виявив оплавлені краї поршнів і в інших циліндрах двигуна.

Коштовний ремонт знову лягає на гаманець власника.

Дану проблему можно запобігти, якщо регулярно використовувати дизельні кондиціонери від BG, а не використовувати паливні кондиціонери BG собі дорожче!.